Dzięki dużemu doświadczeniu w marketingu, reklamie i public relations połączonemu z umiejętnościami dziennikarskimi oraz współpracą z uznanymi specjalistami od tworzenia reklam, grafikami, projektantami czy informatykami świadczymy także usługi reklamowe dla osób, firmy i instytucji związanych z branżą muzyczną.
 

W ofercie naszych usług znajdują się:

  • przygotowanie media planu*
  • doradztwo w zakresie projektu reklamy,
  • doradztwo w zakresie kampanii reklamowej,
  • pośrednictwo w umieszczeniu reklam lub ogłoszeń w mediach drukowanych i elektronicznych,
  • zaprojektowanie reklamy,
  • zaprojektowanie loga,
  • napisanie i zredagowanie treści reklamy lub ogłoszenia.


Cena: ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju usługi, terminu jej wykonania i realizacji oraz zakresu i rodzaju pracy potrzebnej do jej wykonania.


* Media plan – jest to plan wykorzystania mediów w kampanii reklamowej. Ujmuje nazwy mediów, tj. tytuły gazet i periodyków, rozgłośni radiowych i stacji telewizyjnych oraz szczegółowe dane dotyczące emisji reklamy, takie jak termin, rozmiar czy długość, czasokres, a także jej efektywność i cenę.


Materiały dziennikarskie na użytek reklamowy:

  • artykuł sponsorowany (np. na temat instrumentu, nowo otwartego sklepu czy salonu muzycznego, zapowiadający koncert, zapowiadający festiwal, zapowiadający każde inne wydarzenie muzyczne),
  • test porównaczy (np. instrumentów czy urządzeń elektronicznych),
  • program koncertu, festiwalu, imprezy,
  • informacja reklamowa dotycząca płyty, koncertu, festiwalu, imprezy, instrumentu, książki, sklepy lub salonu muzycznego,
  • zawartość strony www,
  • biuletyn firmowy,
  • ulotka informacyjna,
  • tekst na potrzeby targów lub wystawy,
  • teksty z zakresu PR,
  • teksty na użytek konferencji prasowych,
  • treść umowy o patronat medialny,
  • treść umowy o sponsoring,
  • pomoc w przygotowaniu wniosków o dotacje (unijne, samorządowe, Ministerstwa Kultury, inne), 
  • inne artykuły promocyjne.

Przykładowe artykuły reklamowe:


Wykonujemy także redakcję i korektę tekstów reklamowych nie naszego autorstwa.

Na życzenie klienta wykonujemy zdjęcia oraz dokumentację i oprawę (ilustrację) fotograficzną tekstu.

Jesteśmy w stanie zaprojektować i wydrukować zlecone nam teksty o charakterze
informacyjno-reklamowym (programy koncertów, foldery reklamowe, materiały marketingowe itp.)

Cena: 100 – 250 złotych za 1800 znaków (strona maszynopisu)*.

Przy zamówieniu na kilkanaście lub kilkadziesiąt stron oferujemy atrakcyjny rabat. Istnieje możliwość negocjacji ceny w zależności od trudności i rodzaju tekstu oraz wyboru autora.

Powyższe ceny są cenami netto.


* Strona maszynopisu jest rozumiana jako standardowa strona maszynopisu,
 czyli: 1800 znaków (30 wierszy, 60 znaków w wierszu, w tym spacje i znaki interpunkcyjne), czcionka Times New Roman, rozmiar czcionki 12 pkt., odstęp między wierszami 11 pkt.